Van egy-két dolog, amikről eddig még nem volt időm írni, de most ezt szeretném bepótolni.

Először is : Kutyák.

Az utcán lépten nyomon cuki "kis" kutyák lézengenek, vagy alszanak a fa alatt, vagy süttetik magukat a Napon. Bár inkább hajaznak medvére, egyáltalán nem félelmetesek, meglepően szelídek, barátságosak, és az emberek még ÍGYIS képesek félelem nélkül SÉTÁLNAK az utcán. Nahát.

Odajönnek hozzánk, odanyomják a buksijukat a lábunkhoz, és csak néznek a nagy boci szemeikkel. Tényleg nagyon cukikák. Ők az utca részei.

A macskákkal is ugyanez a helyzet, csak ők nagyon nem cukik...Ők még a hotelben is mindenhol ott vannak. Pfhuj.

Aztán.

Kaja!

Egyelőre még csak mi vagyunk a hotelben, nincsenek turisták, csak mi önkéntesek.

Reggelire ezért kiraknak friss,puha zsemléket, joghurtot, párizsit, zöldséget, vajat,jam-et,műzlit. Kábé egy hétig egy marék olívabogyót,natúr joghurtot, paradicsomot,uborkát, esetleg főtt tojást, plusz kis zsemlét ettem, plusz kávét. Most a héten viszont már volt kakaós csiga, úgyhogy a mai reggelim így nézett ki.

Az ebéd és a vacsora viszonylag hasonló. Előételnek kitesznek egy csomó féle-fajta hideg kaját. Saláta, padlizsán, tésztasali, cékla, csicseriborsó, mittomén még mi. Miután ezt megettük, felszolgálják a főételt(miért külön,miért?!).

(ez előétel)

A főétel már kicsit izgisebb, általában próbálnak valami hús félét adni, de ez nem mindig sikerül túl jól. Vannak nagyon izgi ízek, általában valami párolt paradicsomos,paprikás cuccot párolnak össze valami hússal. Meg van ilyen fura máj, vagy tüdő, nem tudom eldönteni, de nagyon rossz íze van, és tuti, hogy nem csirke,nem liba, nem kacsa...de disznó sem lehet, mert szerintem nem szívesen főznek ilyeneket. Úgyhogy tényleg, nem tudom mi az, ők sajnos mindig ott maradnak a tányéromon.

Ez megint előétel, szép zöld.

Egyébként mindenhez ezt a fehér joghurtot eszem, konkrétan MINDENHEZ. Reggel, délben, este. És tegnap nem volt ebédre, teljesen felborult az életem (csak viccelek).De tényleg mindenhez jó.

(reggeli)

Sütik. Pontosan nem tudjuk mik ezek. Az biztos, hogy az egyik mákos,a másik valami brownie féle, van grízes, meg sült puding, meg ilyenek. És káblé az összes nyakon van öntve valami mézes dologgal. Nem mindegyik finom, de ezek például ízletesek.

Az alkohol egyébként baromi drága. Egy üveg sör például legalább 600 forint és ennél már csak drágább van. És nem, nem a kocsmában ennyi, hanem a SUPERMÁRKETBEN. Ja.

Végül pedig. Egy kis beszámoló Pamukkale csodálatosságáról.

Vasárnap voltunk oda, 4 órára innen Bodrumtól, elindultunk reggel 6-kor. Ez elég korán van, mert általában 8- fél 9 körül kelünk, és kábé ilyen 12-és 2 között fekszünk le, mikor, hogy sikerül. Mivel nagyjából előtte való nap betegedtem le, alig bírtam aludni, annyira fájt a torkom és folyt az orrom. Úgyhogy az egész 4 órás utat sikerült szinte végig aludnom, az amúgy rendkívül kényelmetlen kis buszon.

Mielőtt még megérkeztünk volna, az egyik orosz szervezőnk, benyögte, hogy ja, amúgy az a terv, hogy este 8 körül indulunk vissza, hogy megnézzük a naplementét, mert, hogy itt biztos másabb lesz. Ja. Hát igen, tehát egy doboz hideg élelemmel(egy zsemle,vaj,paradicsom,fél uborka) vágtunk neki a napnak. (én tök betegen)

Kb. délután 2re mindent sikerült mindenkinek megnéznie, úgyhogy konkrétan  6 órán keresztül nem csináltunk semmit! Csak feküdtünk, lengtünk a baromi melegben, szenvedtünk, és még a sör is ugye nagyjából 1100 ft volt az étteremben. Ja.

Pamukkale. Szó szerinti fordításban gyapotvár-at jelent. ,,. A hófehér mészkőmedencéket a földfelszín alól feltörő, kalcium-hidrogénkarbonátban és szén-dioxidban gazdag, körülbelül 35 °C forrásvíz hozta létre, amikor lezúdult a domboldalon. A helyet már az ókorban is látogatták mint gyógyfürdőt"

A hely, egyébként gyönyörű volt. Van egy hegység vonulat, ami olyan, mintha hó fedné,azt várná az ember, hogy hideg van, de nagyon meleg.

Mivel még nincsen szezon itt sem, ezért egy csomó medencét nem töltöttek meg vízzel, és így le se lehetett menni a "havas" területekre. (de azért a 3500 ft körüli jegyet elkérték:D)

Aztán persze nagy nehezen eltelt a nap, feküdtünk a fűben, aludtunk egyet,  a naplementét ugyan nem néztük, de azért kaptunk belőle mi is.

Úgyhogy este 8-kor, tök betegen, elindultunk haza felé, újabb 4 óra út következett, kevésbé kényelmesen, kevésbé alvósan, nagyon szenvedősen.

Még feltöltök pár szép képet, és mára megint ennyi :)

Ui.: Végül itt egy kis vicces felfedezés a Supermárketben. A Mami Power, ami az energia italok közé volt felsorakoztatva, hosszas nevetés után, nagy nehezen rávettük magunkat, hogy megkérdezzük egyik kis török kísérőnket, hogy mégis mi ez. Ez a kismamáknak van, hogy legyen tejük a szoptatás alatt. Tehát, Mami Power .